Pages

03 March 2007

لية كدة


منين نجيب قدرة تملانا تانى جروح
تدب فينا حياة ننساها اوام ونروح
والقى قلب وروح بيتقسموا
مواطن بيسلم حروف اسمة
ويخلع اخر هدمة على جسمة
ومين يهمة



لية كل واحد مننا ماشى فى اتجاة
مش عارفين رايحين لفين ولا عارفين جايين منين
انا بدات احسن انى معدتش انسان
معدتش بقدر احس باى احساس
غير الخوف

وكل ما اسال اية السبب بيجى الجواب صمت رهي
ب
مفيش حد بيجاوب
طب ل
ية
العيب فيا ولا فيكوا
وكمان فى عز فرحتى بحس بحزن ل
ية برضوا
حد يجاوبنى
مش الانسان بيفرح لما يحصل حاجة تفرحة
طب لية انا مش بفرح
جاوبونى


هو انا لسة انسان
محدش بيجاوب برضوا


مش عاوزكوا تجاوبوا
انا هاقول
يارب

يارب
يارب




ومش عاوز منكم حاجة

5 comments:

كلبوزة لكن سمباتيك said...

ليه الحزن ده كله


غير الاسود و افرح

حائر في دنيا الله said...

لا أنت ستأخذ من أحداً شيئا غير مقدر لك ولا أحد سيعطيك شيء غير مكتوب لك

دعك من أن أحد يأخذ أو يعطي أو يحرم سوى الله
واشعر هذا المعني هكذا
ولا تحزن

مع تحياتي

Unknown said...

سمباتيك
وحائر
بشكركم جدا على
كلامك اللى بيشع منة الامل
ويدخل جوة القلوب المهموم
فيفرحها

Anonymous said...

ana BAMUT fel 3'enwa di

Unknown said...

اغنية فيلم العاصفة
انا كمان بعشقع\ها
احساسها عالى اوى

واهلا بيك فى المدونة